Manažment
zmeny

Zmena môže byť prvým krokom k lepšiemu životu. Či už pracovnému, alebo osobnému. Často sa stáva, že je pre niektorých ľudí stresujúca. Zaužívané stereotypy sú predsa len viac v našej komfortnej zóne. Zmien sa však netreba obávať. Sú začiatkom niečoho nového. Manažment zmeny je workshop určený práve pre tie firmy, ktoré prechádzajú organizačnou zmenou. Spoločne nájdeme spôsob, ktorý vám zaručí jej hladký priebeh vo vašej spoločnosti.
Frustrácia
Reorganizácia
Leadership
Komunikácia

Čo získate absolvovaním workshopu?

Pochopíte, ako odkomunikovať organizačné zmeny zamestnancom bez toho, aby ste vytvárali stresové situácie. Naučíte sa lepšie zvládať zmenšovanie organizačnej štruktúry vo vašej firme a ukážem vám, ako čo najlepšie odkomunikovať zamestnancom fakt, že sa nebudú zvyšovať platy či rozdávať bonusy. Aj nepríjemné situácie vieme komunikovať slušne a profesionálne bez toho, aby sme vytvárali nepríjemné situácie zamestnancom.

Ako to bude prebiehať

Forma: zážitkový a interaktívny tréning v komfortnom prostredí
Metóda: rôzne komunikačné techniky, príklady z praxe, fiktívna prezentácia pred tímom,
odborná spätná väzba
Ideálny počet v skupine: 6-8

Máte záujem
o workshop

V prípade záujmu o danú službu, neváhajte ma kontaktovať. Rada vám s výberom poradím.